Trött

Sent inlägg klockan är typ 1 nu. Kan inte sova men ska försöka iallafall är as trött ! Är hungrig & shit men orkar inte gå upp.
Träffa Lisa runt 3 idag i allafall . Va hemma hos henne där i typ 30 min? Så va vi med en till. Sen drog vi till stallet hjälpte henne lite.
Sen runt 6 drog jag hem & bytte om & åt. Så drog jag till Lisa igen, vi satt typ bara vid datorn & skypa med några randoms, fast dom va as skysta .
Drog hem vid 10, köpte godis. Sen snackat med Madde i tele, och snackat med lite annat härligt folk. Ganska najs dag i allafall!
Saknar min underbara Madde som fan dock !


Morgondagens planer blir att plugga lite innan stallet. Sen drar jag till stallet vid halv 2? Sen efter det så har jag inga planer , antaligen träffa någon kompis eller så.


Kommentarer
Postat av: saga

Superfin blogg! :)

2013-04-03 @ 09:08:43
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0