9 april

Inte bloggat på ett tag, men har inte pallat. Skolan i gång nu, är helt off när jag kommer hem, trött o shit.
Hoppas jag blir piggare till nästa vecka, men de blir ju så efter lov typ.
Men skolan har varit ganska najs dem har två dagarna. I går började vi med engelska, tyska och So ganska chill. Sen idrott & SNS. på snsen kolla vi film om massa skit bland annat om Adolf Hitler för vi ska jobba med första världs kriget. Hahaha, flummade typ sönder med Doris. Fett skön brutta asså. Sen när vi hade slutat flummade jag runt lite och så skulle jag göra komplitering  i so. Så satt stefan och fanny där så satt och snacka med dem också. Men är fett glad för jag fick det jag ville, äntligen börjar det ge lite resultat i skolan!
 
Idag, börja med So, började med genomgång, sen jobba fritt, jag och Moa flummade omkring lite. Sen engelska, skulle läsa några böcker, vi satt mest och snacka. Sen matte, Tony tillbaka. Sjukt skönt alltså!  Inte fått tillbaka proven än men kommer vara katastrof i know that. Sen lunch och rast. Jag och madde va omkring lite. Sen No, genomgång hela lektionen blä! fast de va chill för man behövde inte skriva någonting utom Lisen skrev till oss. Sen satt jag och snacka med Moa och Rasmus ett tag, sen drog jag ner till idrotten. Fys, men vart inte så mycket för mig haha, för jag fuska lite oså. Sen tyska. Jag, Agnes & Doris gjorde klart allt på typ 20 minuter och vi har typ lektion 1 timme och 10 minuter, så jag och fredda typ skulle kolla vem som va starkast och försökte typ brotta ner den andra eller någonting haha. Sen sluta en kvart tidigare. Så vänta jag på madde så va vi kvar på stuga. Har idrotts prov på fredag, uch! Suttit och pluggat i 4 timmar i dag. Ska läsa svenska boken sen med och duscha.
 
I morgon blir det ganska chill, sov morgon till halv 10, sen slutar tjugo i 4.
Men helt okej chill lektioner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0