20 september= nomnom igen

kom precis hem i från stallet och doken, va ju tvungen att åka till stallet för hästen kan ju inte fixa sig själv. oavsett hur sjuk man är kan hästen fortfarande inte fixa sig själv så fixade han  sen drog vi te donken. blir väll sista MC på ett tag för att i morgon börjar mitt GODIS LÖFTE så jag får äta godis igen den 20 september om ja vill ha ett halvår eller 20 mars om ja vill ha i 1 år. men de kommer jag aldrig klara. käna lite cach, så ska ja typ lägga på någon ny utrustning till ridningen.  undrar igentligen vad jag ger mig in på för att förra gången jag skulle pröva ha de kom jag inte längre än en dag... men ja får tänka på pengar så klarar jag mig nog. blir väll värst första tiden sen kommer de nog inte va så mycket hoppas jag inte !  hoppas ja klarar de iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv - Visst kan vi det, säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dig! (:

2012-03-19 @ 16:54:02
URL: http://powerponys.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv; hehe tack detsamma ^^

2012-03-19 @ 19:32:03
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0