Skolavslutnigen

Va ju skolavslutning i dag, vaknade vid kl 8. Låg och drog mig till 9 och satt vid datan och sen åt frulle och fixade mig. Sen drog vi till kyrkan. Träffade alla klass kompisar och stog och snacka med dom. Sen in i kyrkan. Fy , i dag va den sorligaste avslutning jag varit med om, massor som grät. Dom bäästa niorna slutar ju.. kommer kännas grymt tommt utan dom... När avslutningen va slut åkte vi till stan jag och madde och fikade lite och kollade inne på bikbok. Sen tog jag bussen hem så åt ja lite och sen åkte ja och mamma till stallet. Gjorde ju ett inlägg förrut om stallet. Sen kom ja hem och fixade mina stövlar och la ut dom på annons.  sen hahr ja bara kollat på tv, är ganska trött efter i dag. Men ska hitta på någonting, lixom hallååå de är sommarlooov, måste hitta på något (:
Nooo pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0