Stan med en saknad brud!

Började skolan vid kl 8:30 med as tråkiga no labb. Vi laborerade med saliv sjukt äckligt, trodde att jag skulle spy! Sen hade vi idrott. Orgenterade med Moa. Vi tog alla kontroller (y) sen lunch & köpte godis . Haha as kul för kag och Moa typ brottades om en godis krokodil så skulle jag ta in den i munnen & hon sätter sitt finger där så jag bet Moa i fingret & vi dog typ av garv. Sen hade vi matte , as flum som vanligt. Jag Madde , hübch, Jesper , Matias lulle . Ae Gud. 6 idioter i en smäll slutar som en katastrof så är våra matte lektioner typ. As mycket garv & flum! Gjorde Förra årets prov inför provet för att Se vad man behöver träna på. Jag kunde allting. Hoppas verkligen att jag har alla rätt! Sen bas som förstörde hela dagen för det ä så himla tråkigt . Fyllde i Nova . En sak inför utvecklings samtalen.
Sen kom Mimmi och vi drog till stan.
De börja med att hon kom till mig sen drog vi till centrum. Hon köpte buss kort. Som hon efter 5 minuter hade tappat bort den klanten -_-
Sen drog vi till rese och fixa nytt busskort fast inte samma. Sen drog vi och filade på något mysigt café . Så drog vi runt lite på stan & kollade . Drog hem typ vid 6 och ja. När jag kom hem åt jag lite & kollat på tv . Svarat lite kommentarer. Ska bara chillla genom kvällen & ta det lugnt !

Köpte en tröja & halsduk på stan. Ska shoppa massa när jag får månads peng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0