flum day school

Klockren skoldag, väldigt flum om man säger så.  Gjorde so prov i dag, väldigt lätt , gjorde det typ på en kvart, trodee inte att jag skulle kunna någonting, men är grymt nöjd. Längtar tills jag får reda på resultatet. Så grymt skönt sista prover just nu, matte prov om två veckor bara och nu har jag bara 1 läxa de känns typ som frihet. hahah!
I dag ska jag iallafall kanske va med bella, kommer bli riktigt nice ! Känner mig fortfarande snorig, hoppas jag blir frisk snart.
Längtar verkligen till att få rida. Hitta en medryttar ponny snart hoppas jag !
Har bloggat väldigt dåligt på sista tiden men jag har inte haft någonting att skriva om för jag har varit sjuk, ska försöka uppdatera iallafall !

Kommentarer
Postat av: Emma Lundh

Fin blogg :-D Titta in min blogg du också! :-)

2012-05-12 @ 12:40:07
URL: http://emsaa.blogg.se/
Postat av: Johanna Rapp

Är inte du medryttare på den dära Cesar (stavning) ? :)

2012-05-13 @ 09:18:47
URL: http://johannnaarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0