Hiss

Måste verkligen hissa 2 saker.
sak 1: Top modell Sverige. Min drog typ. Är helt besatt av programmet och älskar det verkligen.
Det inspirerar om snygga kläder och dem gör roliga saker osv. Tycker det är sjukt bra i alla fall. Blivit helt beroende av det.  Ett program att rekommendera.
Vem är din favorit bland deltagarna i "Top Model Sverige" 2013?
 
Sak 2: Låga vita converse. Sjukt snyggt till sommaren, ska lätt köpa det ! Vitt, passar typ till allting, sjukt snyggt också. Ett par skor jag rekommenderar. Vinröda är också snygga. Big like till converse.
 

Kommentarer
Postat av: Livet som superwomanlady-Rodis!

Ja, jag mår bara fint, har inga planer inför dagen men jag vet iaf att jag ska träffa en vän! Durå?:D

2013-03-23 @ 12:33:55
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se
Postat av: Terese

sv; Ja det är bara bra idag, själv då? :)

2013-03-23 @ 15:30:16
URL: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0