Trasig

Min dator sladd är för tillfället trasig så jag kan Inte använda datorn. Känns ju sådär! Har ju dock mobilen men ändå.
Hur som helst red ju i går, vi hoppade. Hoppa en C ponny som heter bambi. Hoppade serie, linje & snätt igenom. Kändes as bra, sjukt duktig ponni! Hindrena låg på kanske 70-80? Någonstans där. Hade viljat hoppa högre haha, för allt kändes så bra! När jag kom hem Smörjde jag mina stövlar & dusha. Sen hade inget att göra så jag bakade dumlekakor! Sen glott på tv hela kvällen. Somnade kl 2 typ.
Vaknade kvart över 1 i dag haha, va så sjukt trött! Sen gick upp & bädda min säng så jag inte kan lägga mig igen & fixa mig lite. Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Sen kanske Johanna & jag skulle dra ut och gå ut & gå en sväng. Vill även skriva något långt inlägg på bloggen men blir lite trögt med att skriva på mobilen...
Men ska typ bara vila idag för att i morgon börjar praon & jag ska va på hööks Norrköping. Tror de kommer bli väldigt kul faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0