torsdag 3 januari

 
Dagen har varit bra. Slagga hos min kusin i natt. Vi vaknade kl kvart över 10. Då åt vi frulle och glodde på tv.Sen städade vi så åkte jag hem vid halv 1. Då bytte jag bara om så åkte vi till stallet. Hoppade ju somsagt chilli i dag. Och jag är mer än super nöjd över min prins! Han har inte hoppat på typ 4 år. Så började med att skritta och trava fram. Sen skritta jag över bommarna 2 ggr så han skulle få  kolla på dom & typ så. Den travade jag över dom. Så hade vi en socker bit på slutet. Gick jätte bra kom i både galopp & trav. Sen skritta en stund så hoppade jag ett annat hinder. Fast de va ett riktigt hinder, först fega han ur, men de va mitt fel så tar på mig stoppet helt för jag blev osäker oså aa. Sen Så kom på de igen i trav. Sen i galopp. Så höjde vi, sen la vi till en socker bit innan så de blev en oxer och han bara flög över. Låg typ bara på 65-70. Men what ever lixom, första gången på 4 år och han tog de så himmla bra! kände på hela honom att han tyckte att de va kul !  Ska träna mer, så sa melinda att vi kunde vara med på stallet pay and jump 9 feburari. Sjukt kul! Älskar chilli så jävla mycket!  Tror det här kan bli riktigt bra alltså!
 
 
 
Melindas vovaa, sjukt söta haha!
 
Stiglädrena är väldigt långa i know, typ dressyr läder men skitsamma :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0