Sjukt trött

Skrev ett inlägg förrut när jag hade lunch men de gick inte att lägga in, lite random. Hade i allafall prao idag på hööks. När ja Kom dit soppa jag golven, sen torka av alla hyllor i butiken & la i ordning allting. Sen hade jag lunch i en timme. Satt & smsa med folk & snacka med en personal då. Sen la sakerna fint i hyllorna. Sen lärde en personal mig hur man fin viker. Sortera allt i storleks ordning. Va typ as trött på slutet så ska lägga mig tidigt i dag. I går somna jag vid 1 lägger mig nu så jag är pigg tills i morgon. Har bara kollat på film hela kvällen. Är typ as trött.
I allafall ganska chill börjar kl 10 & slutat typ kl 4. Så lite sov morgon. I morgon ska jag fixa ett inlägg vid lunch & se till så de kommer fram också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0