Planerat

Lagt up en liten planering hur jag ska rida chilli fram till april typ. Tror att de kommer bli jätte bra faktiskt! Har lagt in både dressyr, hoppning & konditions träning. På torsdag blir de konditions träning men ska rida lite skänkelvikning i början. Sen nästan torsdag ska Melinda hjälpa mig att hoppa han igen. Blir så glad när hon vill hjälpa mig, för hon äe så duktig & dessutom är de ju hennes förra ponny. De är hennes mamma som äger honom nu. Melinda har en stor häst som heter gnista. Och dessutom så får jag ju låna hennes sadel när jag ska hoppa för de är inget bra att hoppa i chillis! Sjukt snällt, uppskattar de verkligen :D vi skulle typ hoppa lite mur & typ titt hinder. Men tror att han kanske fegar första. Älskar ponni plutt.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3221247/images/2013/pic_50e99689e087c30a420e2007.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0