hos mimmii

Tjajta bloggäään. Hahah nae men seriöst. Sitter hos mimmi nu. Snodde hennes macbook så jag kunde blogga lite. Min data fucking sladd är trasig, men vi ska köpa ny någon gång haha !  Tur att jag har min mobil i allafall. Men hur som helst, mimmi bjöd mig på 3 rättsers, erkänn gullig ? så jag köpte blommor till henne. Känner mig snäll för första gången ever typ ? :D
Men vi ska ta lite kort,, får se om de blir något i så fall kommer det ut sen kanske. Bilderna från i torsdags ska också komma när jag kan lägga in dom i datorn. Är i allafall sugen på att köpa nya kläder & Göra något med mitt hår, för de är så tråkigt. Men kan inte komma på vad ? :O de är ju så tråkjigt och bara hänger. Färga de ska jag i allafall göra & klippa de på något fint sätt. Sen vill jag köpa massa nya kläder. Men jag och madde har lite planer. 
Skola på måndag, längtar inte. Vill dra till hööks då igen i stället typ., & i morgon är jag och mamma bjudna på melindas aloe vera party. hihi lite gulligt sådär.  
 
Men ska va social mot mimmi nu, men bloggar väll mer sen :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0