Hoppning chilli

Förlåtförlåtförlåt..
Ingen bloggning jag veeet.men har inte haft tid. I allafall red Chilli i torsdags. Melinda hjälpte mig, så vi hoppade. Började med att skritta fram & allt det där. Sen kom på en sockerbit i trav & galopp. Sen skulle vi hoppa en mur. Haha chilli va typ as rädd... Börja med att kunna gå igenom muren för vi la en på varje sida. I början vägrade han att gå lgenom. Sen fick igenom han så började vi att hoppa. Gick helt okej. Körde sen en komination av 2 socker bitar. Han hoppa det as bra. La sen två socker bitar bredvid varandra & hoppa de som en liten oxer, då stanna han först så fick han gå fram & kolla. Sen hoppade han som en klocka. La sedan upp sockerbitarna på varandra. Höjde sen upp muren till 90 cm. Så skulle vi hoppa en bana. Först socker bitarna på varandra som stog på medel linjen, sen kombinationen som va på lång sida, sen snett igenom där muren va & sen dubbel socker bitarna igen. När jag hoppa första hindret så glömde jag åt vilket häll jag skulle svänga till efter hindret så jag tog vänster & han höger så de blev helt miss förstånd & jag rammla av hahah. Sen kom igen & då gick allt as bra! Kändes så sjukt bra ! Han hoppa över förväntan faktiskt. 2:à gången på 4-5 år han hoppar. De är väldigt bra tycker jag! Ska hoppa nästa gång om 2 veckor. Melinda hjälper mig igen. Då ska vi ha med fler titthinder & göra mer som en bana tror jag. Min prins, älskar han bågot enormt!
Bilder kommer när jag får i gång min äckel data ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0