Grattis darling

I dag fyller världens bästa vän Madde år. 15 bast. Du kommer få bli min nya taxi med din moppää;) Äntligen byxmyndig så nu kan du ligga runt om du vill HAHHA. Köpa energi drick. Gå på bio filmerna lagligt. Jag älskar dig bästa vän, tack för att du finns honey. Du har alltid ställt upp & funnits där, jag gör de samma för dig! Älskar dig världens finaste vän. Alla våra minnen äger, tex våran spa kväll, våra damp ryck hemma hos dig. Båda ligger på golvet & typ dör av garv. Älskar dig bästis. När vi ses ska du få din julklapp & en riktigt fin pressent. Puuuusss min darling. Världens finaste '❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Maddäääää<3

Tack bästis festis! Du är helt underbar! Älskar dig!<3

2013-01-14 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0