Godmorgon bloggään

Godmorgon bitches. Orka Inte gå upp i morse va sjukt trött. Är i alla fall uppe nu^^ ätit frulle oså. Ska snart dra & sminka mig & platta håret. Sen drar jag till pron. Hoppas på att få sluta tidigare i dag, haha. Men eftersom jg ska till stallet så blir de ju ganska sent eller något.. Haha. Ska i allafall hoppa chilli boll i dag. Titthinder wiho, Melinda hjälper mig. Ska kolla om pappa kan filma & Melinda ta bilder. Är as taggad i allafall. Ska prova mitt schabrak men till 99% är de för litet haha.


Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Jättefin blogg :) Allt bra idag? :)
Jag skulle verkligen bli superglad om du skulle vilja kika in på min hästblogg och kanske slänga iväg en liten kommentar om vad du tycker eller kanske ställa några frågor i min frågestund! :) Hoppas du gillar min blogg och vill fortsätta läsa! :D

Direktlänk till frågestunden: http://alvac.webblogg.se/2013/january/ask-med-anything.html

Kram!

2013-01-18 @ 12:40:30
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0