plugg

Har pluggat klart nu. Är klar med ett stort realia arbete i engelska. Sjukt skönt. Slitit med det som ett djur, hoppas att det går bra på det nu! Är trött och ont i halsen, längtar i allafall tills i morgon. Får träffa min prins då. Som jag har saknat honom! 
Skolan i dag var ganska chill i allafall, börja halv 10 men som vanligt glömmer jag bort det och går upp kl 7 o fixar mig och när jag nästan är klar kommer jag på det och fr sitta vid tvn i typ 2 timmar, suck! Vi hade i allafall bara svenska och musik. På musiken var jag med Linn, oliver & matias. Sen kolla handboll och hade ingen idrott istället börja vi No tidigare och fick plugga och sluta 14:20 i stället för 15:40. sjukt najs ju! Har inte gjort ett skit i dag, har bara varit trött och pluggat, var och hämta ett paket från mormor förrut också :D
 
 
Håller på att planera lovet live, tror det kommer bli sjukt najs förrutom att vi har typ 2 prov direkt efter lovet, och då måste man ju plugga på lovet, sick ! ska i allafall njuta av att inte vara i skolan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0