helgen

Hela helgen har varit super kul! 
Fredags: Först så va vi på badhuset med klassen, sen tänkte vi gyma men de vart ändringar. Ingen av mig och moa ville haha. Så vi drog och åt donken, sen kom mammi och hämta oss så åkte vi hem till moa och hämta hennes grejer och sen till mig och packa. Så åkte vi till pappa. så satt vi vid datorn en stund. Sen åkte vi till willys och handlade svull. Vi va väll lite pajaser där. Låg på golvet och garva. och lite så. Svar nej vi är inte normala, men vi lever livet lixom. Sen hem så satt vi vid datorerna och plugga lite och lyssna på musik och dampa. Sen spela vi kort haha och svulla ben and jerrys. La oss typ vid 12 ?
 
Lördags: Vaknade kl 6 av väckarklockan, yammi! Fyllde ju år så fick lite paket.(bilder kommer) Gick upp typ halv 7 och bytte om oså, sen drog vi till stallet. Va där typ kvart i 8. Fixa chilli och mocka melindas box. Sen åt frulle. Så gick vi ner och hoppa en pay and jump. Resultaten vet ni ju redan. Sen skritta av han en stund i skogen för att de gick ju inte att va i ridhuset och i skogen är de inte lika halt. sen släppte ut han och kolla på frida och viggo. Sen drog vi. hade snö bolls krig på vägen till bilen, haha blev mulad och ner snöad. Sen till skogslotten , red lektion på wera. Gick väll helt okej. Sen hem och fixa oss så åkte vi bort till mamma där mammis släkt va för att fira mig. Fick lite paket och så åt vi tårta oså. Sen hem till pappa igen, satt vid datorn en stund och åt lite. Sen till konsum, men en sak som jag ville ha fanns inte där. Så vi gick till ica i stället. Mina skor är så hala så rammla två gånger, så va ganska blöt haha. Sen kolla film, chilla och spela kort. Flumma typ hela kvällen. Moa somna och jag satt och dunka musik, men fick upp henne till slut och va lite social. Somna typ vid kvart över 12. 
 
Söndag: Vaknade halv 11 ?  Satt vid datorn och typ chillat. Pluggat lite. Pappa ska hjälpa mig med engelskan sen. Ska snart äta frulle och när pappa kommer ska jag hoppa in i dushen och fixa mig lite. Moa åker vid halv 2. Och vid kl 3 så kommer pappas släkt och firar mig. Sen i kväll måste jag plugga lite till och kolla på ponny akuten. Har haft så sjukt kul den här helgen. Bara umgåds med dom som får mig att må bra. Haft den bästa födelsedagen! Yammi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0