Iririteraaaaaaaaaaaad

Är galet irriterad. Dagen börja med att plattångs helvetet inte fungera för håret blir ju inte ens platt. Dock kosta ju bara skiten 300 men och ? den ska väll fungera ändå ! skolan va  iallafall bra! tills man kommer hem. 
Första man får höra när man kommer in genom dörren ¨är tjata om en jack jävel som hon gjort i typ flera månader. Blir så jävla irriterad på det, hatar när folk tjatar. Så har hon tjatat om den hela dagen as irriterande. Sen skulle jag kolla på film på swefilmer & jag är medlem men jag komemr inte in. Jävla muppar. Sen så laggar internet & slutar fungera. Sen är det någon som pratar i telefånen hela tiden och typ pratar as högt så man tappar konsentrationen fast man säger att den ska prata lite tystare ?! Så jävla irriterande, och sen skulle jag lyssna på musik på mobilen med det fungerar inte heller OMG !
Fucking irriterad i dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0