3 september

skrev nyss ett jätte långt inlägg men det bara försvann -.- 
aja, dagen har varit bra , lite halvflum.  
 
 
Började med engelska, gjorde en stencil med madde. Känns som engelska har blivit lätt ? Förrut tyckte jag det var jätte svårt men jag tycker det har blivit lätt ? har förstått allt engelska läraren säger på engelska & det lilla vi har gjort. Så det börjar bra & hoppas det fortsätter !  Sen hade vi tyska, gjorde 2 stenciler, jobbade med agnes. Flummade lite också. Sen hade vi so, jobbade med de 3 kyrkorna, skulle va klart med allt tills i morgon. 
Sen hade vi lunch, åt upp sen drog jag och madde & chilla  lite med elias. Sen idrott, hade badminton, fick va med ponuts. Gick helt ok för oss tycker jag ! strömmen gick så vi fick stå med ficklampor när vi bytte om -.-
Sen hade vi sns, kollade mest på två videor & skrev lite. Fick sluta 20 minuter tidigare om vi gjorde en sak hemma. 
 
Så när jag kom hem drog jag ner till ica & köpte goooodis , sen gjorde sns saken. Skönt att ha det gjort, fast vi hade typ två veckor på oss.  Sen när pappa kommer ska vi dra till city gross & köpa hår färg, så ska mamma färga på mig. Hoppas det blir bra ! Sen har jag funderat på att möbelera om mitt rum. Hoppas mamma går med på det. Vill tappetsera om också !  Sen har jag inga mer planer för dagen, hårfärgningen kommer väll ta sin lilla tid. Det är så tråkigt att färga, fast dock blir det ju fint. 
 
 
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan, men i bland får jag blogg kick och i bland känns det hur tråkigt som helst. Allt beror på statestiken. Men jag ska försöka göra intressantare inlägg också. 
Så ni får gärna kommentera vad ni vill ha mer av. Typ outfit, veckans blogg, hästar osv .
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

Sv: Nej inte ännu. Men polisen gör ett jätte bra jobb. Dock tar det sin lilla tid :)

2012-09-03 @ 19:29:32
URL: http://hannasvenssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0