Ridpasset i går med calle

Red i ca 30-35 minuter i går. Började med att skitta i 10 minuter typ? sen trava i båda varven och värmde upp honom. Så han typ ta två galoppen och sen är det typ 10-11 hästar i ridhuset & det är sjukt lite plats. Vart irriterad för typ ingen försöker änns ackta sig när man ska galoppera och så. Man får ju göra det bästa av situationen när det 'är så men typ alla red över mig typ för att det är jag som är minst ska jag flytta på mig oså.. Nae, vart as lack så skrittade av honom och så var jag klar! spö regna ju verkligen så va ju måste att rida i ridhuset! 
 
Men det va så tråkigt. Kände verkligen hur sammarbets villig och mjuk han var.. och så hade jag verkligen sett fram i mot det ridpasset så vart ganska besviken. Men de va en till tjej som gick ut för att hon blev irriterad över det! Men på torsdag åker jag dit lite senare och hoppas att det inte är en milijon människor där inne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0