Morgon dagens planer !

Morgondagens planer blir att när jag vaknar ska jag äta frulle & fixa mig så ska jag plugga so & engelska. Sen så drar jag till stallet & rider o fixar Calle.. Tror att det blir ett dressyr pass, han ska flyttas lite för skänkeln, framdelsvändning & jobba lite på formen. Ska se om mamma kan fota. Sen när jag kommer hem ska jag dusha osv. Sen fortsätta plugga lite till. Sen har jag inte några mer planer, kanske går ut & springer, fixar med bloggen , träffar någon eller vad som! Sånt som märks! Ska iallafall njuta av sista tiden av lovet nu! Kommer antagligen bli sjukt mycket i skolan sen igen ! De är så jobbigt , antingen har vi as mycket eller inget. Man kan ju dela upp det så vi har lite i taget i stället ? Men Nae tydligen inte. Inte långt kvar till vinter lovet heller. Sjukt skönt !

(bilden är tagen i från Fridas blogg www.fridarida.blogg.se) hoppas att det inte gjorde något att jag tog den av dig sötis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0