Kvällen i går

Kvällen i går va as Nice ! Kom till Bella typ vid kl 6? Så drog vi till kvantum & köpte massa godis. Sen cykla vi hem eller aa hon skjusa mig. Sen så gjorde vi mat,. Eller hon gjorde för jag suger på det. Så åt vi och då kom oliver. Sen kom lisa Agnes, Ida & sen Amanda . Jag , Bella & oliver hade släkt ner i hela huset & så tog vi på oss en mask & hoppa fram när dem kom in haha så kuuul! Så typ måla vi oss lite i ansiktet. Sen drog vi ut & gick omkring lite. Jag & Lisa sprang i från dem andra hela tiden typ så skrämde vi dem haha. Sen när vi kom in dunka vi musik & chilla , dansa & allt möjligt. Ida drog vid halv 10, Amanda & oliver halv 11 & lisa vid 11. Sen så gick jag Bella & Agnes runt & snacka och vi gick in vid typ 23:30. Så kolla vi på partaj. Så följde vi Agnes hem vid 12 och jag o Bella chilla typ bara sen. Vi körde den här '' jag har aldrig'' saken. Att man Ska ha ett glas med dricka och så om man har gjort de Ska man dricka. Mitt tog typ slut direkt. Men vi la oss typ vid kl 2 låg & snacka oså. As Nice!

Men vet inte pm videon kommer gick inte att ladda upp den -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0