Höstloooov

Gud vad underbart mes höstlov! Har kämpat som en gris i skolan! Har haft sjukt mycket läxor. Så de man gör varje dag är skola till typ halv 4, sen stallet, sen dusha & allt det där & göra läxor sen äe typ klockan 9-10 och då går man och lägger sig. Så dagarn ser typ lika dana ut. Me. Bloggningen ska förbättras. Men internet fungerar inte på min dator. Så jag har faktiskt klarat mig utan dator i typ 3 dagar :D känner mig ganska stolt, eftersom jag typ brukar sitta vid den varje dag!

Men Sk börja blogga mycket bättre igen. För nu under hela lovet kommer jag ju ha tid! Ska dra ut någon dag och ta höst bilder !
Men skriver om dagens planer & går dagen i ett annat inlägg! Puss sötisar!


Kommentarer
Postat av: Agnes

haha vart kan det här vara?

2012-10-27 @ 11:57:56
URL: http://aagnessvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0