Hiss & diss

Hiss nr 1 är John Whitaker ridbyxorna. Dem är sjukt sköna & jag är sjukt nöjd med mina! Och så är dem super snygga också. Är verkligen mega nöjd med mina. Skönt matrial & allltttt. Rekomenderar att köpa. Dock så kostar dem 700-800.. Men sååå värt priset. Använder mina typ varje dag. 
 
2. Mountain Horse ridstövlarna.. Både Hiss & Diss.. Kvaliten på mmina typ suger, men de kan ju va att han som har lagat de har slarvat ganska mycket. För mina har spruckit vid dragkedjan. Men dem är så sjuuuuuukt sköna & snygga ! Är mega nöjd med dem med förrutom kvaliten. Vill ha ett par suprim high rider, just nu har jag rishmon high rider. Men är as nöjd med dem... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Allt är bra här med! :)<3 Vi har inte länkbyten med andra ;)<3

SKa du göra någit speciellt nu på eftermiddagen?<3

2012-10-14 @ 16:33:23
Postat av: MADDISENJ

hiss

2012-10-14 @ 16:36:39
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

stövlarna är skitsnygga!

2012-10-14 @ 18:53:32
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0