Går dagen & dagen

Gårdagen:
Började med att gå till skolan. Först hade vi hemkunskap, vi bakade någon jätte god paj! Sen idrott.. Då hade jag mitt uppvärmnings program. Gick bättre än vad jag trodde att det skulle Göra. Sen lunch. Så hade vi matte. Uch vad tråkigt det var !!!! sen hade bas, då gjorde vi komplitering på SO. Gick nog ganska bra hoppas jag iallafall..
Sen slutade vi. Då drog jag och Bella till stan, Ida gick en stund med oss. Men de blev bara en snabbis. Köpte jeans och en peircing. (bilder kommer) ska dra ner på stan någon dag igen. Finns mer saker jag behöver!! Sen så när jag kom hem så bytte jag om oh följde med henne till stallet & hjälpte henne lite. Filma när hon hoppade dixiepixie. Kom hem vid 9. Sen åkte vi och hjälpte min bror att gå ut med några hundar. Sjukt söta Asså! Sen åt mat vid typ kvart över 11. Så gick jag & la mig..

Dagen:
Vakna halv 11, ska snart äta frulle. Sen ska jag typ fixa mig & dra till stallet, det är teori. Efter stallet så ska jag hem & dusha o fixa mig. Så ska vi till min kusin som fyller år i dag. Grattis till henne! Sen Ska jag till Bella för vi ska sova över ! As najs dag typ! Men uppdatering i mellan åt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0