fick en kommentar !

Asså det här är absolut inget illa menat. Du driver en blogg. Och du kanske gör en dag 1 inlägg en annan dag 4 inlägg. Jag läser din blogg för du rider och du verkar en härlig människa. Men du skriver inget på bloggen. Idag å ridpasset gick det dåligt. Det är liksom tråkigt. Och det vill jag inte ta upp på bloggen. Jag fattar ju att man har privat. Men att liksom inte skriva nått om ridning som jag vill veta, förlorar du några läsare på. För flera har sakt det som läser din blogg. Detta säger jag inte för att trycka ner dig eller va dryg. Utan för att hjälpa dig till att få bloggen större. Tänk på det att jag och nått till tycker du ska öppna dig till bloggen. Jag var också sån som inte sa nått privat på bloggen. Sen jag öppna mig fick jag 100 mer läsare 100 mer kommentarer och det blev genast enklare att blogga och öppna sig och man mådde bättre att ha bloggen att öppna sig till.

Svar:  För det första, det är olika inlägg pga att min dator är väldigt laggig, i bland laggar den mer & i bland mindre. Och sen går jag i skolan till halv 4-15:45 vissa dagar. Och sen stalet, va med kompisar & läxor. Så man får ju prioritera lixom. Men om du vill sitta vid datorn hela din fritid är det upp till dig! 
Sen  att jag ville ta det privat är upp till mig lixom! Det 'är inte min ponny, hade det varit min ponny kanske jag hade skrivit vad det var. Och det är inte så att jag håller det hemligt, jag har sagt vad det var oså till kompisar. Men vill inte skriva det HÄR! 
Och om du har en sån bra blogg, varför länka du den inte och stog för din åsikt? Lite omoget tycker jag. Stå för din åsikt. 
 
Nötskal!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon skrev ju att det inte var illa menat och du behöver ju inte svara så drygt!

Svar: urkäkta? Jag svara likadant som hon skrev. Jag kanske tog det drygt när hon skrev?!
None None

2012-10-09 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0