Dagen & går dagen

Gårdagen:  Började med engelska. Chillade mest där! 
Sen hade vi tyska, vi jobbade med att man skulle beskriva en person. Jag jobbade med Agnes! 
Efter det hade vi SO, då jobbade vi med franska revulotionen. Hade mest genomgång & sen jobbade vi i boken. Satt och jobbade med, Lisa, Amanda, Bella & oliver. Vi satt och snacka almänt också. Haha, lisa berätta en sjukt kul sak. Som v typ dör av garv av hela tiden. Sen va det lunch. Sen hade vi idrott. Då körde vi basket. En i min paralel klass va dommare på  ena planen. Och han dömde saker som inte ens hände. Så va det en i motståndar laget som gick och putta mig hela tiden så jag putta tillbaka & så får jag faul? haha, han ser bara mig .. IDIOT. Så jag vart irriterad och sa till han att hålla käften så fick jag en faul till? idiot !
Sen drog vi till parken. På vägen dit köpte v godis. och när vi kom fram så kolla vi när skol laget körde match. Mamma hämta mig typ vid halv 4. Så hem och bytte om sen stallet. Börja med att fixa mat, mocka & sen borsta honom. Sen hann jag rida ett tag.. Så drog hem vid halv 7. Sen plugga & kolla på ensam mamma söker. La mig typ kvart i 9. Hade ont i huvudet. 
 
Dagen: Börja med att gå upp, åt frulle , sminka mig o det där. Drog till skolan vid kl 8. Vi började med SO, franska revolutionen. Hade mest genomgång & jobbade i boken. Sen engelska. Vi gjorde läxförhör. Vet inte riktigt hur det gick. Men tror det gick bra! Sen hade vi Matte. Fick reda på proven. Ska komplitera. Om jag får två rätt då så får jag ett C i betyg på det. Ska verkligen plugga som en idiot nu. För C ska jag ha ! 
Sen lunch. Åt ganksa fort. Sen No, jobbade med ett nytt arbets område. Inget speciellt. Sen idrott. Fotboll & innebandy. Tar för mig mycket bättre nu tycker jag ! 
Sen tyska. Vi jobbade med beskriva person grejen. Slutade kvart i 4. 
Sen hem & åt lite. Satte mig vid datorn & blogga lite. Ska snart plugga lite engelska. Sen vid 18:15 möter jag upp emelie så drar vi och tränar till halv 20:30. När jag kommer hem ska jag se på det sista av ung och bortskämd & svenska hollywood fruar. Sen duch & sova. Ganska full proppad dag. Men uppdaterar lite i mellan åt. Ska minst komma upp 2 inägg till så ni får 4 inlägg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0