5 sanningar om mig

5 sanningar som ni antaligen inte visste om mig är att: 
 
* Jag har gått i cirkus i 6 år. Slutade när jag var 9-10 år.
Jag gick i Norrköpings ungdomscirkus och då klätrade jag i nät, gjorde pyramider & cyklade enhjuling. 
 
 
* Jag har igentligen glasögon. Men slutade använda dem för några år sedan. Men jag behöver dem igentligen. Fast jag tycker jag ser bättre utan !
 
* Jag hatar när folk går och pratar om att dem är tjocka och deras vikt osv. För att vissa som är pinnsmala går och säger att dem är tjocka och det finns större människor i det rummet är dem super feta då eller ?! Nej sånt snack tycker jag verkligen inte om ! 
 
* Jag har haft hund. Den hunden som betyde allra mest för mig var Lady. Hon skulle aldrig bita eller göra illa någon. Hon älskade verkligen människor och var väldigt glad i mat. Men hon blev påkörd av någon idiot & sen ett halv år senare fick hon hjärnblödning :'(  Hon va verkligen bäääst!  
 
* iDet är en stor spricka i min iphone för att jag tappa deen på ridlägret. Men jag ska få en ny. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0