30 oktober

Dagens planer är i dag att jag vaknade vid kl 9? låg o kolla lite på mobilen tills mimmi vakna. Sen gjorde frulle. 
Så drog mimmi vid 11 för att hon skulle till stallet. Så jag satte mig och glodde på tv. 
Ska fixa mig snart och vid halv 1 typ så ska jag dra till stallet. Ska rida räääkan i dag. Blir väll ett vanligt dressyr pass! Sen efter jag har varit hos räkan ska jag bara hem o chilla. Kanske ska plugga lite so,  engelska & stickning som jag har till nästa vecka så jag inte gör allt i sista sekund. Sen kanske jag drar ut och springer i dag igen haha.  Så kanske jag träffar någon i kväll. Ja , typ alltså inga fasta planer med vi märker vad som händer! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Jätte bra själv då?

2012-10-30 @ 12:35:45
URL: http://tessies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0