3 oktober

Statestiken bara flööög i väg i går vilket är sjukt kul ! 
Blir super glad över det! Blev ingen mer uppdatering i går, satt och plugga ganska länge på no, idrott & stickningen. 
Gjorde dessutom 4 tidinställda inlägg till i dag, för jag kommer nog inte hinna blogga så mycket i dag eftersom jag går i skolan 08:00-15:40 sen efter skolan kanske jag sitter kvar & gör det sista på idott grejen om jag inte hinner på en rast. sen ska jag göra en sak kl 5. Får se om jag säger vad det är sen. Efter det så ska jag göra en sak kl 6. Kanske säger i kväll vad det är ;) Kommer väll hem runt 8, då ska jag se på nybyggarna & råplugga matte & engelska. Har engelska läxförhör i morgon & matte prov! riktigt taggad... eller inte. 
Men ska försöka slänga in 2-3 inlägg. 
Outfiten kommer snart innan jag drar till skolan. Jag ska försöka ta med min kamera istället för tråkiga mobil bilder & bilder i spegeln så att det blir bättre bbilder. Men det är det att mobilen är ju bara att slänga upp. Kameran måste jag lägga in i datorn. Men i dag så kommer en spegelbild, men sen ska jag försöka lägga in kamera bilder ist ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0