Torsdag 29 november

 
Tja tja bloggäään !
slutade 10 över 2 i dag, ganska tidigt men skönt !
Började vid kl 10 över 8, kom typ nästan försent som vanligt ^^ hade i allafall innebandy speciallicering, sjukt boring...Så jag satt på bänken hela tiden typ. Sen svenska, men innan svenskan så fick vi reda på betygen vad vi fick i SO , och jag fick ett A i franska revolutionen/historia !  Snacka om stotl. Kanske inte går så dåligt i allt som jag tror ? kanske är ganska bra iaf ? bara måste tro på mig själv ! I morgon ska jag iallafall ta reda på vad jag fick kemi.. hade inget att komplitera iaf, så det låter ju bra ! Men i allafall, svenskan så jobbar vi med nordiska språken, så ska vi ha redovisning... 3 minuter per person & jag har bara 2 min än sålänge. ¨Får skriva in något skit bara.. Sen lucnh, äckligt som vanligt... Så hade vi engelska, vi skullr skriva om en gift text, gick ganska bra I think ?
Sen matte, satt med jesper, vi satt o snacka med basse & fredda, sjukt kul ! Vi flumma hela lektionen typ. Men jag gjorde några tal också. Men sen palla inte jobba mer så jag sa att jag skulle på toa, så va lulle där ute, sen kom matte, madde & bea också. haha så vi snacka lite & chilla. Sen bråtta madde ner mig för vi hade tävling om vem som kom in i klassrummet först... bajs unge <3
Sen slutade vi.
 
Sen när jag kom hem chillade jag bara lite & åt lite. Sen satte mig vid datorn. Ska snart ta på mig stall kläder & dra till stallet & rida räkan. Hoppade ju han i tisdags, ett inlägg om det kommer snart !
Ska försöka lägga in outfit också !
 
Måste bara säga att allt känns så jääävla bra nu... Det börjar gå bra på proven oså i skolan, allt typ känns bra i skolan. Det går bra i stallet osååå, allt är underbart !
 
Har bara kvar 1 so prov & 1 so inlämning nästa vecka & 1  matte prov nästa vecka & 1 svenska redovisning nästa vecka. Sen veckan efter det är de är det bara 1 svenska prov sen är det inget mer sånt skit för terminen tror jag inte ? känns så sjukt skönt!  så är typ halva 8 gått !  wiiooo !
 
Juste inte långt kvar tills jag fyller 15, byxmyndig, får köra moppe om jag tar moppe kort, får köpa redbull, gå på massa bio filmer jag igentligen inte får nu. Allt är typ parfekt när man är 15. HAr redan börjat planera lite! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0