Rispasset i dag..

När jag kom i ridhuset var det typ 6 st där inne.. Men i allafall, skrittade fram länge idag & travade länge. Flyttade han lite för skänkeln och red på böjda spår. Först va han ganska stel, men släppte sen.. Så i slutet satt jag ner lite & han gick fin fint! Jobbade mest trav jobb i dag. Är nöjd med honom. Ska fortsätta med formen & försöka jobba med den & hitta mer knappar & få den mer stadig! Så det ska jag jobba med på torsdag & på söndag ska jag nog rida ut.. Beroende på väder! Men är
Nöjd honom i dag! Han har också blivit gladare i dag ville han stå & gosa i boxen. Annars brukar han bara vara allmänt arg i boxen...
Älskar den fina ponnyn!

I morgon ska jag rida räkan. Ska rida böjda spår & sitta ner mycket så jg kommer ner i sadeln & försöka hitta lite knappar. Och köra lite skänkelvikning framdelsvändning. Mycket trav & skritt jobb!

Skriver om Rispasset i morgon! Men har varit mycket nöjd med Calle efter nästan varje ridpass !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0