nyyy dator !

Sitter och kollar igenom bilder och rensar o lite så. Ska ju skicka alla på mejlen för att få dem till en annan dator skit jobbigt ju ! För att min kusin ska ha tillbaka sin dator nu som jag har haft i snart ett år, och jag behöver en annan så vi har köpt en begagnad lite spontant av några kompisar. Behöver ju en ganska fort eftersom jag gör mycket på datorn i skolan & jag behöver en helt enkelt!  så då köpte vi en så länge så köper vi väll en ny sen ! 
Hoppas den är bra, vet inte hur den ser ut. Men tror den kommer fungera bra ! Skulle igentligen ha fått den i dag, men han skulle rensa den så får den i morgon & i dag rensar jag min kusins dator & hon får den i morgon ! 
Aja hur som helst, har suttit och plugggat hela morgonen på SO , engelska & stickning. Ska fortsätta med´engelskan snart igen. så får jag göra lite so efter stallet!  Så är jag klar med läxorna. Skönt att ha allt sånt gjort så man bara kan chilla och va med kompisar resten av kvällen !! 
 
(har dock inte fått bilderna på mig & calle av mimmi ännu)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Hjälp mig hjärna med vad just du vill läsa om på min blogg. Tack

2012-11-01 @ 14:56:20
URL: http://tessies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0