calle stärker mitt självförtroende

Vill verkligen inte att calle ska bli såld.. Men det har jag ju veta hela tiden..
Men han är ju inte helt såld än, så hoppas på det bästa nu ! Men han har i allafall stärkt mitt självförtroende jätte mycket i ridningen..han har även gjort så jag känner mig säkrare i min ridning.
Första gången jag red honom va han typ pigg & stark.. Trodde aldrig att jag skulle klara den ponnyn. 3:e gången jag red honom gick vi omkull.. sen 4e gången jag red honom gick han fortfarande som en åsna, trodde aldrig att jag skulle få den ponnyn att gå i form.. Men nope! Gången efter det var han så sjuukt fin! Alltså den ponnyn i dressyren, han blir som en dröm ! Han kan va en pigg bus ponny som man kan busa med, men också en jätte fin dressyr ponniii ! Älskaaaar honom så mycket. Han gör mig så mycket starkare i min ridning.
Älskar dig calle <3

Kommentarer
Postat av: mimmi eriksson as milae

sv: idag är allt bättre än någonsin, du själv? :)<3

2012-11-03 @ 16:23:14
URL: http://milae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0