21 november

kom hem från skolan för typ en och en halv timme sen. Har bara typ sttit vid datorn & ätit mellis. Ska snart dra & plugga so, no & engelska. sen så ska jag bara choilla resten av kvällen.. Är ganska trött i dag efter skolan. Lite irriterad på vissa saker. Men det är väll över tills i morgon, hoppas jag ! Tur att jag har mina älskade vänner Linn & Mooa i allafall ! Best forever är dom!
Har inte gjort något speciellt i dag på lektionerna. Men längtar tills på söndag för då ska jag, linn & linns moster gå på bio. Twilight breaking down part 2. Sjukt najs alltså !
Ska lägga mig tidig i dag, så ska börja med läxorna snart. Sen äta & ducha o sova eller kolla tv en stund. Inget intressant alltså.
Men kanske slänger in ett inlägg i går om ridpasset om räkan oså.., aa , men puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0