Svar från frågestunden.

Postat av: josefine
1. hur gammal är du?
2. vilka bloggar brukar du kolla på?
3.gillar du min blogg?
4. är du kär i någon? vad heter han?
Svar: 1. Jag är 14 år.
2. Typ, juliahofsweden, ridsportida, nellieberntsson, ztreliin, linnolsson o några mer :)
3.Jag vet inte, jag brukar inte läsa den , men jag kan kolla så lämnar jag en kommentar om vad jag tycker :)
4.Nej det är jag inte, så han har inget namn :)
Postat av: Anonym
Vad gillar du att göra på fridtiden förutom att vara i stallet?
Gillar du din skola?
Vem är din bästa vän?
Vilken är din favorit färg?
Favorit mat?
Gillar du nån? Isf vem?
vem är den roligaste tjejen i din klass?
Vem är den snällaste tjejen i sin klass?
Svar: 1. Vara med kompisar & shoppa (Y)
2.Nja, sådär.
3. Har inte direkt någon ''BÄSTAVÄN'' har många bra vänner i stället.
4. Blå :)
5. Kina mat .
6.nope !
7.vet inte, Lisa kanske, hennes humor är klockren :)
8. Ida kanske, hon är omtänksam, om man ser ledsen eller så ut frågar hon typ alltid vad det är :)
Postat av: emelie persson
vem är bäst att rida Cecar/Joppe?
saknar du Joppe?
favorit film?
hur skulle du beskriva dig själv?
vilket gymnasium vill du gå på?
Svar: 1. Det beror på, cecar hade mer turbo, men joppe va lite mer ''säker'' och rida, han gjorde ju aldrig någonting dumt, cecar är ju unghäst så han blir ju rädd för mycke mer saker .
2. Om jag gör.
3. Kriminalare, och hunger games va väldigt bra .
4. Lite halv dryg,  :)
5.Vet inte riktigt .
Postat av: :)
1. Brukar du tävla mycket?
2. Har du vunnit någon tävling någon gång? i så fall vilken?
3. Favorit klädaffär?
4. Vad brukar du göra på sommaren?
5. Sminkvideo?
6. Gillar du att se på skräckfilmer?
7. Favorit film?
8.Favorit bloggar?
9. Gillar du ditt hår? Varför, varför inte?
10. Vad gillar du mest hoppning eller dressyr?
svar: 1. Nej, har ju inte egen häst så är inte så lätt, men klubbtävlingar ja !
2. Inte på häst men har väll säkert ppå något annat.
3. Gina.
4. Sola, bada, va med kompisar, chilla, shoppa, allt möjligt haha !
5. Visst kan jag fixa de.
6. Nej uch !
7. Kriminalare, hunger games är också väldigt bra :)
8. nellie berntsson.
9. Venne :D
10. HOPPNING !
Postat av: Johanna
vem är din bästa vän?
hur mångag gånger har du tävlat?
kan inte du göra videobloggar?
göra sminkvideos?
vem är du kär i eller vem gillar du, vad heter han?
Svar: 1. Har ingen bästa vän, har många bra kompisar ist!
2. Räknar dom inte.
3. Som ja la in för ett tag sedan, jag börjar med det när jag kommit upp i 150 läsare ;)
4. Kanske !
5. Är inte kär i någon.
Postat av: Linn
favorit:
Godis?Marabu lakrits
häst?Figaro
mat? kina
klädesplagg? vet inte ? :)
glass?  Vet inte :)
årstid?Sommar
Postat av: Linora
Jätte fin blogg!
Allt bra med dig? :D
Svar: 1, Tack !
2. Yes, allt är bra.
URL: http://linoraas.blogg.se/
Postat av: ClaraS
Har du egen ponny/häst? Vilken ras isf?
Tävlar du något inom ridningen? Vilka klasser isf?
Vad är det bästa med att rida/blogga?
Varför började du blogga?
Vilka bloggar läser du?
Vilken är din favvo blogg?
Vad är ditt mål med bloggen?
Vad är ditt mål inom ridningen?
Vad är din högsta dröm?
Kram!
Svar: 1. Nej, men vill ha .
2.jaapp, bara clearounder.
3. Att rida är för att det är grymt kul, oavsett väder, och va med ett djur som man älskar.
Att blogga för att de tär kul.
3. För massa kompisar hade blogg o så ville jag pröva på o aa :)
4. Nellie berntsson
5.Att få en större blogg så jag finns med på aktiva listan.
6. Få en egen häst som jag kan tävla i lite högre klasser med :)
7. Att få en egen häst.
Postat av: Ida Jääskö
1. Läser du min blogg? ;)
2. Vad kan jag göra bättre med min blogg?
3. Läser du några "storbloggar"? Kissie,kenza etc.
4. Vad tycker du om kissie?
5. Gillar du Justin Bieber?
Svar.:  1.Nej :)
2. Ha lite mer färg i bloggen kanske ?: )
3. Nja, bara typ stora häst bloggar typ nellieberntsson. Läste kissies förrut .
4.Jag vet faktiskt inte, har ju inte träffat henne. men tycker de är onödigt med helt onödiga opeartioner som hon gör. Men de är hennes kropp så hon gör vad hon vill.
5. Nej, fattar inte vad alla gillar med han. Sure hans låtar är helt ok .
Postat avBästa minnet? :)
Svar: Vet inte :)
Postat av: Anna
1. Bästa med din ponny?
2. Mål med bloggen/ridnigen inom 2012?
3. Roligaste med att blogga?
4. Hur många läsare har du?
5. Vilka bloggar läser du?
6. Vad tycker du om min blogg?
Svar:
1. Jag har ingen ponny!
2. Kolla högre upp.
3. Att få kommentarer och ha underbara bloggläsare , och när statestiken höjs och man vill blogga mer och mer.
4. Det är olika från dag till dag.
5.kolla högre upp .
6. Vet inte, kollar den inte :D
Postat av: josefine
1. hur gammal är du?
2. vilka bloggar brukar du kolla på?
3.gillar du min blogg?
4. är du kär i någon? vad heter han?
Svar: 1. Jag är 14 år.
2. Typ, juliahofsweden, ridsportida, nellieberntsson, ztreliin, linnolsson o några mer :)
3.Jag vet inte, jag brukar inte läsa den , men jag kan kolla så lämnar jag en kommentar om vad jag tycker :)
4.Nej det är jag inte, så han har inget namn :)
Postat av: Anonym
Vad gillar du att göra på fridtiden förutom att vara i stallet?
Gillar du din skola?
Vem är din bästa vän?
Vilken är din favorit färg?
Favorit mat?
Gillar du nån? Isf vem?
vem är den roligaste tjejen i din klass?
Vem är den snällaste tjejen i sin klass?
Svar: 1. Vara med kompisar & shoppa (Y)
2.Nja, sådär.
3. Har inte direkt någon ''BÄSTAVÄN'' har många bra vänner i stället.
4. Blå :)
5. Kina mat .
6.nope !
7.vet inte, Lisa kanske, hennes humor är klockren :)
8. Ida kanske, hon är omtänksam, om man ser ledsen eller så ut frågar hon typ alltid vad det är :)
Postat av: emelie persson
vem är bäst att rida Cecar/Joppe?
saknar du Joppe?
favorit film?
hur skulle du beskriva dig själv?
vilket gymnasium vill du gå på?
Svar: 1. Det beror på, cecar hade mer turbo, men joppe va lite mer ''säker'' och rida, han gjorde ju aldrig någonting dumt, cecar är ju unghäst så han blir ju rädd för mycke mer saker .
2. Om jag gör.
3. Kriminalare, och hunger games va väldigt bra .
4. Lite halv dryg,  :)
5.Vet inte riktigt .
Postat av: :)
1. Brukar du tävla mycket?
2. Har du vunnit någon tävling någon gång? i så fall vilken?
3. Favorit klädaffär?
4. Vad brukar du göra på sommaren?
5. Sminkvideo?
6. Gillar du att se på skräckfilmer?
7. Favorit film?
8.Favorit bloggar?
9. Gillar du ditt hår? Varför, varför inte?
10. Vad gillar du mest hoppning eller dressyr?
svar: 1. Nej, har ju inte egen häst så är inte så lätt, men klubbtävlingar ja !
2. Inte på häst men har väll säkert ppå något annat.
3. Gina.
4. Sola, bada, va med kompisar, chilla, shoppa, allt möjligt haha !
5. Visst kan jag fixa de.
6. Nej uch !
7. Kriminalare, hunger games är också väldigt bra :)
8. nellie berntsson.
9. Venne :D
10. HOPPNING !
Postat av: Johanna
vem är din bästa vän?
hur mångag gånger har du tävlat?
kan inte du göra videobloggar?
göra sminkvideos?
vem är du kär i eller vem gillar du, vad heter han?
Svar: 1. Har ingen bästa vän, har många bra kompisar ist!
2. Räknar dom inte.
3. Som ja la in för ett tag sedan, jag börjar med det när jag kommit upp i 150 läsare ;)
4. Kanske !
5. Är inte kär i någon.
Postat av: Linn
favorit:
Godis?Marabu lakrits
häst?Figaro
mat? kina mat.
klädesplagg? vet inte ? :)
glass?  Vet inte :)
årstid?Sommar
Postat av: Linora
Jätte fin blogg!
Allt bra med dig? :D
Svar: 1, Tack !
2. Yes, allt är bra.
Postat av: ClaraS
Har du egen ponny/häst? Vilken ras isf?
Tävlar du något inom ridningen? Vilka klasser isf?
Vad är det bästa med att rida/blogga?
Varför började du blogga?
Vilka bloggar läser du?
Vilken är din favvo blogg?
Vad är ditt mål med bloggen?
Vad är ditt mål inom ridningen?
Vad är din högsta dröm?
Kram!
Svar: 1. Nej, men vill ha .
2.jaapp, bara clearounder.
3. Att rida är för att det är grymt kul, oavsett väder, och va med ett djur som man älskar.
Att blogga för att de tär kul.
3. För massa kompisar hade blogg o så ville jag pröva på o aa :)
4. Nellie berntsson
5.Att få en större blogg så jag finns med på aktiva listan.
6. Få en egen häst som jag kan tävla i lite högre klasser med :)
7. Att få en egen häst.
Postat av: Ida Jääskö
1. Läser du min blogg? ;)
2. Vad kan jag göra bättre med min blogg?
3. Läser du några "storbloggar"? Kissie,kenza etc.
4. Vad tycker du om kissie?
5. Gillar du Justin Bieber?
Svar.:  1.Nej :)
2. Ha lite mer färg i bloggen kanske ?: )
3. Nja, bara typ stora häst bloggar typ nellieberntsson. Läste kissies förrut .
4.Jag vet faktiskt inte, har ju inte träffat henne. men tycker de är onödigt med helt onödiga opeartioner som hon gör. Men de är hennes kropp så hon gör vad hon vill.
5. Nej, fattar inte vad alla gillar med han. Sure hans låtar är helt ok .
Postat avBästa minnet? :)
Svar: Vet inte :)
Postat av: Anna
1. Bästa med din ponny?
2. Mål med bloggen/ridnigen inom 2012?
3. Roligaste med att blogga?
4. Hur många läsare har du?
5. Vilka bloggar läser du?
6. Vad tycker du om min blogg?
Svar:
1. Jag har ingen ponny!
2. Kolla högre upp.
3. Att få kommentarer och ha underbara bloggläsare , och när statestiken höjs och man vill blogga mer och mer.
4. Det är olika från dag till dag.
5.kolla högre upp .
6. Vet inte, kollar den inte :D

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Hehe jaha okej, vad är det för läxförhör då?:)

Jag tar det bara lugnt, har ätit nyss:)

2012-05-02 @ 17:09:30
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Skönt att höra ! :D

2012-05-02 @ 17:33:32
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0