Naveln pierciiiing :D

Har inte bloggat på ett tag, skulle gjort de i går lägga in outfit men hann inte. Aja, skriver lite om dagarna nu då.
Igår: Skolan , va väll ganska nice. Lite chill dill sådär. Hade engelska förhör . Tror de gick ganska bra.  Slutade vid kl tio över 3, gick hem fixade mig oså för att gå på teater med klassen. Kolla på hamlet. Innan det åkte vi till house of pain och så pierca jag naveln. Trodde jag skulle dö när jag tog den haha. Sen kolla på hamlet, satt brevid madde och amanda. Dom bakom oss va ju så jävla tråkiga, man fick inte ens garva förens dom bah TYYYYST. Man bah ok lixom ha lite huuuumor.  aja whatever bajs på dom.   Sen kom hem satt oh chilla lite vid datan och så.

idag: Vaknade vid halv 11 typ. Gick upp och åt frullee och hoppa in i duschen, sen åt lite och fixade mig. Följde med mamma till hennes kompis för jag itne hade någonting att göra. Är ganska trött för att jag har ont där piercingen är.
Ska typ bara chilla igenom dagen.  Har ju inga läxor i dag, så ska fixa lite på en ny design. Det behövs känner jag  !

Kommentarer
Postat av: jenniefer

SV:ja det suger verkligen! man skulle vart miljonär så man kan handla vad man vill:D

2012-05-17 @ 18:15:01
URL: http://jenniieefer.blogg.se/
Postat av: JuliaJ

Kan inte du kommentera på min blogg hur det kändes att ta piercing om det gjorde ont och så:)

2012-05-17 @ 23:40:07
URL: http://hudikryttare.blogg.se/
Postat av: becka

Snyggt! Hur gick det till? :)

2012-05-18 @ 22:03:16
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0