pluggat i 3 timmar

som ni ser på rubriken har jag suttit och pluggat i 3 timmar. känner mig as trött nu. innan det var jag också på stan idag med mimmi, inte sålänge. åt donken. köpte inget, ska ju på stan med mois , elias och hubsh i morgon så sprar pengarna lite.  innan det va de skola i dag, hade tyska förhör och som vanligt pluggar jag dagen före vilket jag måste sluta med för det blir inte så bra , men jag hade ändå 21/22 rätt, känner mig ganska stolt att de går bra på ganska länge då jag slarvat med pluggningen som jag ska ta upp igen nu. Men skoldagen va ganska chill.  Är mega trött nu, känns som om jag inte sovit på 3 år eller något.  känns som mina dagar är helt lika dana nu för tiden. antingen skola, stallet plugga eller skola kompisar plugga ? hah boring.
svarar på frågorna på fredag i stället för i dag. och i morgon har jag inte tid för att först i skolan till tio i 3 sen drar till stan på direkten och är väll där till klockan 6-halv  kanske ? och sen när jag kommer hem måste jag plugga maasssa so och sns (svenska, no so) och sen städa mitt rum och se på ett program så antaligen pluggning i flera timmar då med. de är så mitt liv är nu haha.  Fixa min iup nu  och sns och kolla på Bigbrother sen sova.
sorry för dålig uppdatering men as mycket läxor så hinner lixom inte. ska bättre mig sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0