blandat inlägg!

lite seg bloggning today, inget intressant att skriva om när jag bara har varit hemma  ? (:
va iallafall somsagt på maxi förrut fick med mig hår färg heeem. Annars har jag bara chillat i dag. Är lite hängig för jag har ont i halsen. Ska snart sova, antingen börjar jag bli kvälls trött eller så är de för ja är lite sjuk ? om jag är kvälls trött så ska det ändras för snart är ju lixom sommar loooovet, då kan jag inte ligga o sova halv 10 på kvällen ? -.-'  Men ska gå o lägga mig nu snart.
I morgon blir det att först kanske åka till norf vid 9-halv 10 och kolla på eeen person. Och sen hem och städa mitt rum som ser ut som en katastrof som vanligt ? sen ska jag be mamma färga mitt håår. Så kanske är med någon kompis efter det? (: i såfall är det lite full proppad dag i morgon. Hoppas inte på skit väder bara!
snart sommar looov o herre gud vad skönt ! Liseberg , ullared , ridläger, bara vara med kompisar, sena kvällar inga läxor+ 120 andra saker. Längtar som en groooda.
Ganska chill dagarr kvar.
Måndag: Kanske halvars med klassen slutar vid lunch.
tisdag: Städa och spela vollyboll
onsdag: Fotboll på smedbyfältet som jag hatar mest av allt. En fotbolls dag och jag hatar fotboll för det suger och är vääåääldigt uttråkande!
torsdag: Den bästa dagen av dem alla, skolavslutning, aaammaaagad, sjuuukt bra. Sen typ 3 månaders ledigt utan läxor, och ens tänka på skolan ..  Wihooo! Längtaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0