Svar på frågestunden:

1. Hur gammal är Danne? Danne är 12 år, alltså född 00.
2. Vilken häst vill du ha på ridlägret?: På ridlägret vill jag ha Blackburn eller Figaro.
3. Skulle du vilja träffa mig igen? Ja varför inte ? :)
4.Hur fixar du ditt hår? Plattar och borstar only :)
5.Kan du inte lägga ut mer hur du gör vissa saker och det...? Fatta inte frågan ..
6.Vem är din favoartist? Vet inte riktigt.. har inte någon speciell.
7.vilken är den mest lyssnade låt av dig just nu? De är olika..
8.Gör du ngn mer sport än att rida? Nej ..
9: Vilken är din favoserie på TV? Följer inte någon serie, men ja följde ju bigbrother förr.
10:Vilken är din favotidning? Haha, läser inte tidning, men förr läste jag Frida.
11:Hur kan du vara så jäkla söt? hmm, den frågan kan jag tyvärr inte svara på eftersom jag inte är söt.. Du är söt gummis <3
12.Kebab/pizza: Båda :D
13:Svart/vit: Svart
14.Godis/Chips? Godis.
15. Vem är din bästa vän? Madde ;D
16.Har du något favorit plagg?: Ja,
17:Dr. Martens/ Converse? Converse :D
18:*Pojkvän/vänner? Vänner.
19:Mobil/dator? Mobil eftersom ja kan göra allt jag gör på datorn i mobilen också :d
20:Vilken färg är din favoritfärg? Det beror på men.. Blå, vit , svart & rosa.
21:saknar du skolan? HAHAHAHAHAHHA, NEJ verkligen inte. Uch! gud vad skönt de är att slippa skolan .
22. vad har du gjort på sommarlovet än så länge? Varit med kompisar.
23.vilken är din bästa frisyr? Vanligt plattat hår.
24:vilket är ditt favoritplagg? En blå tröja från monkii
25.hur lång är du?? 166-168 cm
26:har du kille? Nope.
27.hur länge har du ridit? I typ 4 år.
28:Hur många bloggar har du haft ? ja duu.. kanske 4-6 st ?:)
29:vad fick dig att börja blogga ? Andra blogga så ville pröva på det själv :)
30:Är du kär ? Nej.
31:Vad går du allraförst på hos en kille? Personligheten :)
32: Vilka 5 bloggar kollar du mest? Nellieberntsson, linnstrelin wilmaklemedsson & Emilias.
33. Vilka är dina 10 närmsta vänner ? hmm, ja du, kan säga 5 st, Clarissa, mimmi, Madde, Elias & johanna.
34.vad fick dig att börja rida ? Min mamma red när hon va mindre så då började jag med :)
35:när fyller du år ? 9 feburari :)
36:Vem är din allrabästa vän ? Madde :D
37: Hur kan du vara så grymt söt ? Puss vännen<3 De är du som är sötis <3 Puss på dig bebiiii <3
38::varför började du rida? för ja tyckte de verka kul.
39: :hur mycke gillar du danne på en skalla 1-10? 10 såklart.
40:hur tar du dig till stallet? åker bil.
41:vad gillar du med danne? Hur han är, att han är lugn att rida och han är snäll i hanteringen, han är kung !
42: vad är din favorit affär? Monki , bikbok & gina :D
43.favorit mat? Kiiiina .
44. skulle du vilja äga danne? Jaaa de är klart.
45: hur tar du dina bilder ? HAHA, med en kamera ?!
46:vad gillar du för klädes plagg ? HAHa, olika
47.vilka är dina bästa höstar du träffat? Danne, Joppe, Figaro & blackburn !
48: Mål med bloggen ? Har inga speciella mål med bloggen. Bloggar bara för de är kul !
49: bästa kompisar: Madde.
50: Idol? Roffe
51: Favoritglass? Magnum :)
52: Favortimat? kina
53: Favoritfilm?Hunger games
54: Hur lång är du? 166-168
55: Är du kär? Nej
56: Favoritbloggare och varför? Har ingen.
57:Favoritlåt? vet inte..
58: Justin bieber eller one direction? Justin Bieber
59: Har du mött äkta kärlek? Nej!
60: Favorit färg? Blå, rosa, vit och svart
61:Bästa filmen? hunger games
62 Vad tycker du är meningen med livet? Inte vet jag.
63Kissie eller Foki?Ingen av dom
64:String eller spets trosor? Inget av dom !
65: Bästa minnet? kan inte bestämma för alla är bäst!
66: Det värsta du gjort med en kille?;) Ehm, inget ?!
67:Favorit årstid? Vinter för att då får man julklappar :D
68: Vrf just den årstiden? För att man får julklappar.
69:Bästa film/filmerna? HUNGER GAMES
70:Bästa bok du läst? Vennne.
71. Dressyr/hoppning?Hoppning
72. Rider du alltid med väst eller inte, varför? Inte alltid. därför..
73. Hur många hästar har du vart medryttare på? 2 st.
74. Om du fick välja hur din egen häst skulle va hur skulle den va då? Older, stolek, färg osv. Se ut typ som danne. En d ponny, vara som danne i hanteringen och som han är i ridningen lite piggare kanske.
75. Vad gillar du att göra mest? Rida.
76. Vart skulle du vilja åka utomlands? Till Thailand.
77.Vilket är ditt önskeland du alltid drömt att åka till? Thailand.
78. Gillar du ridskor/ridstövlar mest, varför? ridstövlar för att man får bättre ssits än vad man får i ridskor.
79. Platt/lockigt hår? PLATT!
80. Badar du helst i pool/hav? Pool
81. Om du fick flytta vart du ville vart skulle du flytta då? Stockholm.
82. Vilket är ditt favorit program? Inget nu, men förr bigbrother..
83. Favorit häst på skogslotten? figaro .
84. Favorit blogg? Nellieberntsson
85. Favorit outfit? VA ?
86. Sommar / vinter ? Båda.
87.Blogg / Facebook? Facebook.
88. Stor häst / ponny ? ponny!
89. Tv / dator ? Båda
90:Godis / chips? GODIS!
91: Sola / bada? Bada
92. Bada i pool eller hav/sjö? Svara på den lite där uppe.
93:Har du några syskon? En bror.
94: Hur länge har du ridigt? 4 år typ.
95:Någon pojkvän ;)? NEJ.
96: Jeansmännsika eller kjol? Jeans
97: Helst sommar eller vinter? Båda
98:Hur lång är du? 166
99: Får du månadspeng? Ja.
100:Om du skulle få en häst, skulle de va en rutinerad C-ponny eller en lite yngre D-ponny som du skulle på träna upp själv? :) En d ponny som ja får träna upp själv ;)
101:Skostorlek? 36-37
102:Är det din häst i headern ? Nej, de är de inte :)
103: Hur många år är du ? :) Jag är 14 år :
104:Favorit häst märke? Kingsland :)
105:vad är de för mörk häst på headern? De är joppe :)
106: Har du alltid varit en häst tjej? Nej, ända sen 4 år tillbaka bara. Eller jag ville rida när ja va mindre men gjorde inte det för jag va rädd för dom då, för att dom skulle bita mig eller att jag skulle ramla av,. men ja tyckte ändå om dom :)
107:anväder du smink ? Ja i bland.
108: Har du egen ponny ? Nej tyvärr!
109:har du tävlat? Ja!
110: Dressyr/hoppning/fällttävlan? Hopp.
111:Favorit häst affär? De är många olika men hööks ? :)
112:vad tycker du om min blogg? Jag vet inte jag läser den inte.
113:följ gärna min blogg så följer jag din. Nae, brukaaaar endast följa dom ja vill följa !
114:vad har du för ponny? Danne är en d ponny.
115: har du varit i borlänge? Nope.
116:har du Fb ? yess.
117: Har du bilddagboken ? yes om ja inte har tagit bort den ? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0