Med Lina

seg uppdatering i går men va ute med lina. Vi fota och lite så, kolla på ''letters to Juliett''. Eller jag satt bara o höll på med min iphone va mest lina som kolla hehe. Gick typ och la oss vid kl kvart över tolv typ? Fick ganska många  bilder i går, några kommer upp här sen. Så har vi chillat lite bara. Idag ska vi väll inte göra något speciellt. Mamma hämtar mig typ vid klockan 2. Då blire typ hem och fixa mig och sen träffa Amanda, Casper & viktor. Sen sover jag hos amanda i natt. Kommer bli aaas nice ! Ska tvinga Amanda och sola lite sen, vi gjorde aldrig de i går. Måste ju passa på när de är sool.  
 
 
3 dagar kvar till ridlägret med bästa Clarissa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0