Danne tävling

Tog en liten bloggpaus, men börjar skriva lite idag igen svaren från frågestunden & era länkar kommer ju ut i dag :D
Men iallafall,  sov över med mimmi i natt. Vi la oss typ vid 3 eller något och kolla på film och så somnade jag typ vid 10 över om ens de ? sen vaknade vid halv 1 i dag. Gick upp och år frulle och sen kolla på film & sen åt kina mat och sen kolla klart på fimen. Så drog hon hem sen och jag kolla på tv sen hoppa in och bada i typ en timme. GGuuuud vad skööönt ! Nu ska jag bara svara på frågorna & ge ut era länkar och städa mitt rum & bara ta de lugnt. 
 
igår: va på tävling i går och kolla på när Danne & Elvira tävlade. Tog massa kort. Va typ med Elvira och dom där. Hjälpte till lite med Danne oså, verkligen super snälla ägare  som har Danne, super sööta !  Men i Ld:n så stannade han 1 gång fast ja tror han vart rädd för ett prasslande snöre den lilla tönten ;) och i Lc:n ett stopp och ett ner tror han vart rädd för de igen...  Va typ där från kl 09:15 till typ kl 16:00 .  
 
 
Om en veeecka drar ja på älskade ridlägret med bääästa Clarissa. Saknar den där lilla muppen. Vi kommer ha gryyymt kul. Men kommer sakna danne bebis <3
 
 
Finisar .
 
 

Kommentarer
Postat av: Esther

Fin bild :)

2012-07-06 @ 13:54:11
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0