Älskar dig bestiiis

blir kankse att träffa min fina bestis madde i morgon. Hoppas verkligen . Saknar henne grymt mycket! 
Alla borde vilja ha en vän som henne. Ställer upp i alla lägen, finns alltid där om man vill prata, har ALLTID funnits där för mig & jag för henne. Hon är som en syster för mig. Visst vi bråkar, men de gör dom flesta. Men vi blir alltid sams igen. När vi är har vi alltid galet kul ! Är grymt glad att jag började på jönsbergska igen så jag lärde känna dig sötis! De är du som gör mina skoldagar roliga genom att träffa dig fast vi inte går i samma klass, vilket är synd :/  
¨Men vi träffas ju typ hela tiden äändå. Utan dig skulle inte skolan vara rolig. Den skulle vara som en grå värld. 
Så himmla glad att jag har träffat dig, och kan kalla just dig bästa vän. Är ganska förvånad att du står ut med mig. Eftersom jag är ganska jobbig HAHA. Tjatar typ 24/7 om att låna pengar till en bulle för jag själv glömmer pengarna hemma. Men du får ju alltid tillbaka fast de kanske bara dröjer 1 månad eller två :D men du får juuu alltid tillbaka dom :D  Älskar dig mest bestis! <3
jo men hej gammal bild. ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0