shooooppping 23/2

hellu. kom precis hem i från stan & hc med bästa linn. i allafall. skolan i dag va ganska nice, började med idrott, jagg kolla på. vilket jag nog gör i morgon också. sen engelska, hade lite smått chill spelade spel och skit.
sen no, gjorded klart ett papper och plugga lite tills i morgon. sen lunch & sns. på sns kom en diskringiceringsman eller vad det heter och prata om mobbing och skit. kände på dirren, nu kanske jag borde lysna  ? haha.
sen tyska, segt som vanligt och slutadee. så va med linn , först hem till mig och åt o så , sen stan köpte en plånbok. till bussen oh till linn. sen till HC ochh köpte 4 st hår produkter och en tröjaa. sen skjusade linns pappa hem mig så satte jag mig framför datan och ska plugga lite no & tyska och sen se på tv.
grejerna ja köpte :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0