maskerad

som ni kanske inte vet så tävlade jag och joppe idag och här här resultatet från dagen .

 

50, nolla, han va jätte fin tycker jag, kändes som att han bjöd på bra. de va ju bara en stilbedömning, ingen placering, men va inte där för placering utan att ha kul & så :)

 

70, framhoppningen på räcket så hoppade han jätte bra, sen  stannade han på oxern typ 4 gånger och 1 gång hoppa över när vi tog ner på andra sidan. så där inne vägra vi ut oss, men fick hoppa klart endå, när jag hoppa klart banan va han super fin, synd att de inte gick så hela, men kände mig osäker innan vi gick in, så..,, men förrutom att han stanna så va han super fin. de va jag som red som en kratta, därför han stanna....

men annars är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0