mål med allt utom ridning 2012

(gammaaal)
mina mål med allt utom ridning 2012 är :
*spara mer pengar och använda dom på vettiga saker!
*bara äta godis på helgen
*säga exakt vad jag igentligen tycker om och inte tycker om & vågar stå för de.
*ta läxorna på allvar & göra dom nogrant så att jag får bra resultat!
*ta för mig i skolan , alltså typ på idrotten , göra allt jag kan & sen kan jag svaret ska jag räcka upp handen och säga osv.
*städa mitt rum Myyyyyyyyyyyyycket oftare.
* se vilka kompisar som är rätt för mig och inte.
*få mer besökare till bloggen+vara mer aktiv på den !
brw: målen med ridningen kommer upp i morgon i ett tidinställt, dagarna jag inte pallar lägga in tidinställt kommer  de kanske bli lite segt i början, men inte säkert, men ska göra så gott jag kan !

Kommentarer
Postat av: MariaP

sv: okej tack :)

2012-01-10 @ 20:03:32
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0