läxor skit på er :D

seg uppdatering men ja va i skolan i dag till halv 4 sen till stallet på dirren köpte mc. sen va i stallet till typ 6 och sen vila en timme och börja med läxor för ja har prov i so i morgon men smart head här hade glömt och plugga men lisa rädda mig och gav mig alla frågor och svar så nu behöver jag bara läsa på lite, men kan de typ lite redan. så måste jag göra en nyhets läxa som är tills i morgon också. åhh, typiskt mig ska alltid vara i sista sekund . så måste ja hinna dusha och packa om också, kommer väll i säng vid 12 kanske?!  buhu, dumma läxor. så har jag so prov i morgon, no prov på onsdag, engelska på torsdag som ja inte har gjort eller bara i skolan och fredag inlämning analys och tränings dagbok inte gjort. och så har jag ju joppe i morgon och onsdag också. ÅHH jävla läxor så arg. ffår väll göra de mesta i morgon så ja inte behöver göra allt i sista sekund haha! lisa gjorde i allafall min kväll och har typ gjort hela mitt prov hihi <3 men sitter iallafall nu och kollar lite efter tävlingar. ja vill tävla nu nu  nu. men ska ju tävla den 17 mars i allafall och typ i april ska jag troligen va med i en clearound dressyr. älskar att tävla.
driiiiv bild för ett tag sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0