23/2

haft en full uppdag. börja med att jag och emelie skulle sola vid halv 1 men sen så flyttade vi upp de så vi skulle träffas på bussen vid 5 över 12, och klockan va halv 12 och jag låg fortffarande i sängen  och skulle hinna fylla på mitt buskort innan, så typ halv sprang, så trode jag att ja precis missa bussen, men som tur va de inte den. så solade vi och sen hem, hämtade rack hos pappa och sen till mamma åt och bytte om och så drog jag till bussen så sms emelie att hon hade missat den och jag typ dog och bah whaaaaaaaaat ?!  så hade ja pannaik att vi inte skulle hinna till racket stadion till 3, för att klockan va kvart över. sen kom bussen vid 20 över 2, så kom till stan halv och 119 skulle gå om en kvart och då skulle vi komma försent, så vi tog spårvagnen och sen typ gick 1 km eller något . hade värsta panniken att vi inte skulle hinna så aa. kom i allafall till racket station vid 14:59 haha.
spelade en timme, sen tog bussen till stan och så skulle ja ta hål i örat igen, men ja fega ur... haha .
så vi gick där i en timme typ men ja fega ur... så åkte hem och emelie till sig . så åkte jag till mimmi och vi åkte moppe. sen hem till henne, gjorde mat och kollade på tv. så nu städar hon och jag datan. så nu sitter jag och ångrar att ja inte tog i örat förrut, är as arg .. haha.! får väll åka ner i morgon eller något, är så arg på mig själv. åhhh!  aja. ska försöka va lite social mot mimmi nu... skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0