Kan inte sova

Klockan är snart halv 2 men jag är inte ens trött men jag går & lägger mig i allafall för jg har så sjukt tråkigt! Har kollat igenom varje blogg jag kan komma på. Alla sover ju typ så vem ska man snacka med, sig själv ? Och så är jag hungrig. Men om jag sover blir de ju sannare morgon , för då ska jag ju träffa malle. Ska bli sjukt kul! Har saknat henne as mycket. Så i morgon ska vi gå promenad, snacka, ta kort & flumma runt! Vi har alltid lika kul, min fina bäästis❤
Det dåliga är ju dock att jag måste ställa klockan och gå upp skapligt för gissar på att inte hon orkar vänta i 120 år på mig? Tar ju typ en halv timme-timme att sminka mig bara :D

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3221247/images/2012/pic_50df8818e087c35c99ac7e84.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0