julafton och i dag.

Kände för att blogga lite. Julafton i går, fick massa fina paket och pressent kort & pengar. Så i morgoon blir det stan med johanna & shoppa. Julaftonen i går va väll inte den roligaste om man säger så. Tycker inte att det är så kul när inte mina kusiner är hemma för aah, blir lite dött då! Men vi ska ju fira med dom efter. Men i allafall, vaknade halv 10 eller något sånt. Öppna ett paket och där va ett svampbob iphone skal, snyggaste ever. Sen fixade mig, sminka & platta håret o lite så. Sen när pappa kom öppna vi dom andra julklapparna som va av mamma & pappa. Sen drog vi till farmor, kolla kalle anka, sen ååt mat sen öppna julklapparna & snacka lite & chilla.
Sen drog vi till min morbror, vi chilla lite där, lyssna musik, kolla tv, snacka oså. Eller jag satt typ bara vid mobilen haha, social I'am. Sen drog hem vid typ halv 11. När vi kom hem gick vi ut med tuffe, och sen fixa mig och gick och la mig.
 
I dag vaknade typ halv 10-10. Åt frulle, dusha & kollat på tv. SKulle ha gått på bio med mamma sen, sune i grekland, men biljetterna va slut :( Så vi hyr väll någon film eller så. Ganska slapp dag i dag. är gansksa trött. Men ska bara chilla genom dagen i think ?
Så sjukt skönt med lov i allafall, slippa skolan i 4-5 veckor. Hur nice som helst. För vi har prao efter lovet. Jag ska va på hööks. Hur nice som helst ju!
Saknar dig så sjukt mycket finaste ponny <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna♥

drar igång bloggen igen , får ta och länka dig lite bättre.
allt är bra hur är det själv sötis? :)

2012-12-25 @ 21:48:01
URL: http://johannawigren.blogg.se
Postat av: Isabella

Åh, jag saknar verkligen ridningen!

2012-12-27 @ 22:17:28
URL: http://iloof.blogg.se
Postat av: Emma

Fick du ingen John whitakerhjälm?

2012-12-28 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0